PROCESY ZLEPŠOVÁNÍ
Aplikace umožňuje přehledné zpracování podnětů ke zlepšení v rámci řízení jakosti. Aplikace v sobě zahrnuje procesy vedoucí k tvorbě řešení, sledování jejich stavů s možností jejich vyhodnocování. Výsledný dokument je pak řízeně distribuován odpovědným pracovníkům.
Ukázku práce s databází naleznete zde.
Každý podnět ke zlepšení prochází následujícím procesem:
- evidence podnětu
- rozhodnutí o dalším zpracování
- navržení opatření
- vyhodnocení
- distribuce výsledku
Aplikace v sobě obsahuje prvky workflow umožňující návazné zpracování a vyjadřování se více osobami. Do procesu zahrnutí pracovníci mohou vytvářet návrhy řešení a vyjadřovat se k nim. V rámci workflow je sledováno, u koho dokument aktuálně je (kdo se má vyjádřit). Uživatelé tak mají dobrý přehled o stavu jednotlivých podnětů v rámci celého procesu. Završením procesu zlepšování je distribuce výsledků, která probíhá řízeným způsobem na definované pracovníky.
Při plném využití přináší aplikace následující výhody:
- přehledné zpracování podnětů ke zlepšení s informacemi o zodpovědných osobách, termínech plnění atp.
- sledování procesu řešení
- plné textové vyhledávání v rámci celé aplikaci
- výstupy přes definované šablony do aplikace MS Word
- řízená distribuce finálních dokumentů
Součástí aplikace je také jednoduchý archív umožňující přehledné plné textové vyhledávání (full-text).