Blog

  • Salesforce – RESTové API – jak na to?

    RESTové API je elegantním způsobem, jak se Salesforce komunikovat z naší vlastní aplikace. Pokud máme vlastní IS nebo jen chceme se Salesforce programově komunikovat, RESTové rozhraní je pro svou širokou použitelnost výborným adeptem. Pro komunikaci se Salesforce si nejprve zajistíme potřebné přihlašovací údaje. Budeme potřebovat celkem 5 údajů. (Vzhledem k techničnosti celé věci budeme používat anglické názvy […]

  • Salesforce – vlastní doména a upravené přihlašování

    Přihlašovaní do Salesforce je prvním místem, kde se uživatel se systémem setkává. Možnosti úpravy přihlašovací obrazovky a URL může přispět k lepšímu přijetí Salesforce do organizace. A jelikož je realizace jednoduchá, jistě není nad čím váhat. Mezi možné úpravy v tomto směru můžeme zařadit: upravená URL např. https://moje-firma.my.salesforce.com – jednoduchým způsobem tak můžeme název organizace […]

  • Salesforce – Dvoufázová autentizace

    Velmi efektivním způsobem zabezpečení uživatelského přihlášení je koncept dvoufázové autentizace. Pokud používáte například Gmailový účet, tak jste se s tímto konceptem mohli setkat v praxi (pokud jste si tuto volbu aktivovali) U Gmailového účtu (po aktivaci dvoufázové autentizace) je po vložení uživatelského jména a hesla a jeho ověření uživatel vyzván, aby zadal ověřovací kód, který […]

  • Salesforce – reporty

    Salesforce umožňuje nejen sbírat a zpracovávat data přes různé formuláře, ale je i zobrazovat v rozličných podobách. Interpretace dat je nakonec jednou z nejdůležitějších vlastností, kterou je potřeba naplánovat při implementaci Salesforce. Pokud máte data správně zobrazena, můžete z nich vyčíst mnoho informací klíčových pro další rozhodování.  Reporty Reporty v Salesforce umožňují několik základních věcí: […]

  • Migrace IBM Notes dokumentů do MS Wordu

    Mnoho zákazníků systému IBM Notes při migraci do jiného prostředí řeší situaci, jak a kam odmigrovat dokumenty z Lotus Notes databází. Pokud zákazník migruje do nového systému, který obsahuje aplikace obdobné IBM Notes, provádí se velmi často migrace z jednoho systému do datového formátu systému nového. Ne vždy je to nicméně možné. V případě zachování […]

  • Snídaně s Salesforce – 10.3.2017 – Impact Hub Ostrava

    Snídaně s Salesforce CRM Salesforce CRM na téma: “CRM – Najdi, Vyhraj, Změř” – 10.03.2017 Příjměte tímto pozvání na seminář o Salesforce CRM. Termín konání: pátek 10.03.2017, od 8.30 hod Místo konání: Impact Hub Ostrava, Sokolská tř. 1263/24, Ostrava Cena: zdarma Jazyk: česky Program: 8.30 – 9.00  Registrace a snídaně 9.00 – 9.15  Úvodní slovo […]

  • Salesforce a jeho vlastní sociální síť – Chatter

    Salesforce má i svou sociální síť nazvanou Chatter, která důmyslně nabízí různorodé informace ze Salesforce ve formě informačního proudu. Takto vidíme, že daná zakázka se posunula do nového stavu, schůzka s klientem přinesla nové informace, váš kolega se ptá na zkušenosti z implementace nového produktu. Toto vše je vám servírováno na základě toho, do jakých […]

  • NET.Notes Desktop: Webový prohlížeč souborového systému

    Sdílené adresáře na souborovém serveru jsou oblíbeným a rychlým způsobem, jak si uživatelé mezi sebou soubory sdílejí a vyměňují. V rámci lokální sítě se sdílenými složkami pracuje velmi rychle a zvládne to i běžný uživatel. Problém nastane, pokud je uživatel mimo síť, pracuje z domu, z hotelu apod. Pokud není použito nějaké specializované řešení, VPN […]

  • Salesforce – automatické procesy pomoci Process Builderu

    Implementace Salesforce zahrnuje mnoho nastavení. Dostanete-li informaci o zakázce, často z ní vyplývá několik úkolů, které musíte provést. Požádat o ceny obchodní oddělení, poslat email na zákazníka s potvrzením o přijetí informace, upozornit manažera emailem. Některé z těchto činností je nutné udělat vždy a vždy jsou v podstatě stejné. Právě pro tyto případy Salesforce nabízí automatizaci […]

  • NET.Notes Desktop: Posílání SMS zpráv z aplikací

    Je mnoho způsobů, jak s námi může aplikace komunikovat. Pokud sedíme u počítače je pravděpodobné, že primární zdroj informací je pro nás počítač samotný. Co však když chceme dostávat informace, když k počítači přístup nemáme? Co více, když nemáme například ani přístup k firemní síti nebo internetu? V praxi vznikají mnohé situace, kdy potřebuje dostávat […]

  • Salesforce – přístupová práva

    Zajištění svých data v cloudovém prostředí je jedním z nejpodstatnějších požadavků. Data o klientech, zakázkách, projektech jsou pro každou firmu kritická a proto Salesforce využívá několik úrovní zabezpečení při své implemetaci.  Celá firma Toto je nejvyšší stupeň zabezpečení, kdy na úrovni celé firmy určujete několik podstatných prvků: seznam uživatelů, kteří mají přístup a kteří jsou […]

  • NET.Notes Desktop: Autentizace vůči Active Directory

    NET.Notes poskytuje několik způsobů jak autentizovat uživatele systému. Základem je vlastní uživatelská databáze, kde jsou přihlašovaní uživatelé autentizováni jménem a heslem v ní uloženým. Ne vždy je to ovšem optimální a často je potřeba zohlednit vnitrofiremní strategii práce s uživatelskými účty. NET.Notes tam nabízí několik technických způsobů, jak je možné uživatele autentizovat a tak docílit […]