Reklamační oddělení

Reklamační oddělení

Aplikace sloužící pro podporu práce reklamačního oddělení. Umožňují evidovat a následně řešit reklamace, neshody, včetně nutný následných opatření, tak aby vznik nových problémů byl co nejvíce omezen.

  • Kontakty
  • Adresář zákazníků, dodavatelů, partnerů, včetně kontaktní osob a náhledů na Projekty, Aktivity, Marktingové akce

  • Reklamace
  • Modul pro evidenci reklamce, sledování jejího řešení až po následná preventivní opatření

  • Neshody
  • Evidence neshod výrobků a postupů, jejich řešení, následná nápravná opatření

  • Aktivity
  • Zpracování různých typů dokumentů, jako je poptávka, nabídka, smlouva, schůzka, dokumentace, předávací protokol. To vše propojené se zakázaníkem, zakázkou, projektem.

  • Projekty
  • Aplikace pro řízení projektů, včetně úkolů, dokumentace, aktivit.

  • Úkoly
  • Sledování úkolů, zadání úkolů, komplexní řízení týmů

  • Docházka
  • Evidence docházky, zpracování výkazů práce, schvalování dovolenek, nemocneská, služební cesty