Obchodní oddělení

Obchodní oddělení

Sada aplikací sloužící pro podporu obchodního týmu a to jak ve fázi přípravy prodeje tak i následnou po prodejní podporu.

  • Kontakty
  • Adresář zákazníků, dodavatelů, partnerů, včetně kontaktní osob a náhledů na Projekty, Aktivity, Marktingové akce

  • Aktivity
  • Zpracování různých typů dokumentů, jako je poptávka, nabídka, smlouva, schůzka, dokumentace, předávací protokol. To vše propojené se zakázaníkem, zakázkou, projektem.

  • Zakázky
  • Aplikace pro řízení zakázek, včetně úkolů, dokumentace, aktivit.

  • Technická podpora
  • Možnost zaevidování nového požadavku, sledování jeho řešení včetně termínů, vznik databáze správných postupů

  • Obchodní knihovna
  • Místo pro dokumenty různého typu, katalogy, šablony dopisů, vzory smluv, produktové listy

  • Objednávky
  • Aplikace pro seldování objednávek, jejich vyřízení, následnou archivaci

  • Faktury
  • Modul pro evidenci faktur, položkové schvalování, export do účetnictví

  • Úkoly
  • Sledování úkolů, zadání úkolů, komplexní řízení týmů

  • Ceník
  • Ceník výrobků a služeb, možnost kalkulace cen, import i exportu, propojení na nabídky, objednávky, smlouvy