Efektivnější podpora správy mobilních zařízení

Platforma MaaS360 umožňuje diagnostikovat a řešit problémy se zařízeními, uživateli nebo aplikacemi v reálném čase z webového portálu a nabízí úplnou viditelnost a ovládání informačních technologií při zaručení optimální produktivity uživatelů mobilních zařízení.

  • Zobrazení diagnostických údajů zařízení a řešení problémů
  • Vyhledání ztracených či odcizených zařízení
  • Obnovení zapomenutých hesel
  • Odesílání zpráv do zařízení
  • Aktualizace nastavení konfigurace v reálném čase
  • Uživatelé mohou sami řešit problémy díky samoobslužnému portálu

Řídicí panely MI360 nabízejí interaktivní grafický přehled vašichLogo operací správy mobilních zařízení a dodržování předpisů. Pracovníci oddělení IT tak mohou provádět reporting v reálném čase v rámci celé společnosti.

  • Podrobné zprávy o inventáři hardwaru a softwaru
  • Podrobnosti o konfiguracích a zranitelnosti
  • Integrované funkce inteligentního vyhledávání s různými atributy
  • Přizpůsobitelné seznamy pro sledování a přijímání upozornění
  • Nastavení ochrany osobních údajů vlastních zařízení zaměstnanců blokují shromažďování identifikovatelných osobních údajů
  • Správa výdajů na mobilní zařízení pro monitorování využití dat v reálném čase a upozornění