Marketingové oddělení

Marketingové oddělení

Pro marketingové oddělení je důležité mít přehled o konaných kampaních s jejich napojením na zákazníky či zakázky a zároveň umožnit sledovat veškeré aktivity a úkoly s tím související.

  • Kontakty
  • Adresář zákazníků, dodavatelů, partnerů, včetně kontaktní osob a náhledů na Projekty, Aktivity, Marktingové akce

  • Aktivity
  • Zpracování různých typů dokumentů, jako je poptávka, nabídka, smlouva, schůzka, dokumentace, předávací protokol. To vše propojené se zakázaníkem, zakázkou, projektem.

  • Marketingové akce
  • Seznam marketingových akcí včetně termínů, zodpovědných osob a především s evidenci úkolů a dalších dokumentů s akci souvisejících

  • Zakázky
  • Aplikace pro řízení zakázek, včetně úkolů, dokumentace, aktivit.

  • Úkoly
  • Sledování úkolů, zadání úkolů, komplexní řízení týmů

  • Docházka
  • Evidence docházky, zpracování výkazů práce, schvalování dovolenek, nemocneská, služební cesty