
Systém NET.Notes je postaven na intuitivním uživatelském rozhraní, které nevybočuje z běžných standardů webových aplikací. Celé uživatelské rozhraní je založeno na principu pracovní plochy (desktopu), v rámci které uživatelé otevírají záznamy ve vnitřního záložkách. Uživatel tak pracuje v jenom okně prohlížeče a není rozptylován překlikáváním mezi dílčími okny. Celá pracovní plocha jako taková má několik zajímavých vlastností:
- v průběhu práce naotvírané záložky jsou ukládány a po zavření a znovuotevření internetového prohlížeče je pracovní plocha zobrazena v původním rozložení. Uživateli zajišťuje kontinuitu práce.
- systém vnitřních záložek stále dokáže vytvořit odkaz na konkrétní záložku, kterouž je možno zaslat například emailem
- pracovní plocha uplatňuje prvky tzv. ‚responsivního designu‘, kdy se vizuálně uzpůsobuje rozlišení obrazovky počítače tak, aby byla stále dostatečně použitelná
A. Pravý horní pruh akcí NET.Notes
Rychlá tvorba nového dokumentu ![]()
B. Levý horní pruh akcí
-
odkaz na externí poštu (GMail) -
odkaz na externí kalendář (GMail) -
tvorba záložky na právě otevřenou stránku -
obnovení pohledu právě otevřené stránky -
zavření všech otevřených záložek – zůstane pouze „Úvodní“
C. Levé navigační menu
– obsahuje navigaci k modulům a zcela dole tlačítko pro sbalení – minimalizaci – celého menu

Rychlá tvorba nového dokumentu
V horní liště Net.Notes je několik tlačítek. Na pravé straně lišty najdeme tlačítko „Nový záznam“, které slouží k rychlému vytvoření nového záznamu. Po kliknutí na tlačítko se objeví možnosti, které lze zvolit. Zvolte jednu z možností a vytvoříte novou firmu, nový email apod.

Historie prohlížení
Historie prohlížení je jednou z klíčových částí systému NET.Notes. Tato funkce automaticky zaznamenává práci uživatele a přidává položky do historie prohlížených stránek. Kdykoli se tedy můžete vrátit k dříve otevřeným dokumentům či seznamům dokumentů, případně otevřít celou historii prohlížení.
Můžeme si nastínit jeden z příkladů: po příchodu do práce zkusíte zavolat jednomu ze zákazníků, abyste s ním vyřešil určitý problém. V Adresáři si najdete firmu, případně kontaktní osobu a její telefonní číslo. Dotyčný ale není v kanceláři. Rozhodnete se tedy zavolat odpoledne. Odpoledne jednoduše otevřete jedním klikem historii prohlížení a zde uvidíte ráno nalezený kontakt. Ten samý scénář lze použít na jakýkoli záznam v projektech, aktivitách či jiných dokumentech NET.Notes modulů.

Moje záložky
Tlačítko „moje záložky“ zobrazuje oblíbené položky, které se do tohoto seznamu vkládají tlačítkem na levé straně horní lišty
. Může to být např. často používaná aktivita či pohled, GTD board apod. Číslo zobrazuje počet záznamů…
Moje nastavení a odhlášení
Tlačítko zcela vpravo se jménem uživatele slouží k přístupu k záznamu o vlastní osobě, možnosti nápovědy a odhlášení z databáze…

