NET.Notes: Helpdesk

Helpdesk je další z řady aplikací systému NET.Notes . Její zaměření je na jednoduché a přehledné vkládání a vyřizování vzniklých problémů, jejich centrální správu a komunikaci.

V rámci jednoho problému může řešitel se zadavatelem komunikovat prostřednictvím diskuse na záznamu problému. O komunikaci jsou účastníci spravováni prostřednictvím emailových notifikací.

Záznamy v Helpdesku jsou pomocí typu přiřazovány jednotlivým řešitelům, kteří problém převezmou.

Systém mimo jiné eviduje:

  • datum zadání úkolu
  • datum převzetí úkolu řešitelem
  • datum vyřešení

Jednotlivé záznamy v Helpdesku jsou přehledně zobrazovány, uživatelsky lze záznamy filtrovat, full-textově prohledávat nebo řadit.

Helpdesk je jedním z mnoha modulů systému NET.Notes, které jsou integrovány do jednotného uživatelského rozhraní. Přístup k jednotlivým modulům lze nastavovat na úrovni uživatelů, kde uživatelům bez přístupu k modulu se daný modul v uživatelském rozhraní nezobrazuje.

Posted in:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *