Blog

  • Stali jsme se Salesforce Consulting Partner

    TCL DigiTrade se stal Salesforce Consulting Partnerem. Toto partnerství umožňuje poskytovat profesionální služby při nasazování Salesforce, protože otevírá přístup ke znalostem celé komunity kolem tohoto produktu. Získání partnerství není pouze formální záležitosti, ale je posuzována historie firmy, její finanční zdraví a v neposlední řadě jsou vyžadovány certifikace lidí ve firmě a jejich pravidelné obnovování.   

  • Seminář o IBM Domino Notes technologiích 2017

    Dne 25.5.2017 jsme pořádali tradiční seminář věnovaný IBM Notes technologiím. Letos jsme se zaměřili na doplňková řešení k IBM Notes aplikacím a zároveň jsme představili novinky ve FeaturePacku.    Dopolední sekce byla rozdělena do tří částí. V první části Radim Turoň ukázal nové věci, které přišly s FeaturePackem 8 a pak David Marko pohovořil o MongoDB […]

  • Salesforce certifikace

    Pro správnou implementaci Salesforce jsou potřebné poměrně rozsáhlé znalosti, které můžete prokázat získáním certifikace. Certifikací je celá řada, liší se svou úrovní i oblastí, které pokrývají.  Základní rozdělení je na Administrátory, Vývojáře, Architekty, Implementátory, Marketingové experty. Více se můžete dozvědět tady. Pro přípravu k certifikacím je výborný web Trailhead, který vás pomoci modulů, projektů a […]

  • Salesforce – RESTové API – jak na to?

    RESTové API je elegantním způsobem, jak se Salesforce komunikovat z naší vlastní aplikace. Pokud máme vlastní IS nebo jen chceme se Salesforce programově komunikovat, RESTové rozhraní je pro svou širokou použitelnost výborným adeptem. Pro komunikaci se Salesforce si nejprve zajistíme potřebné přihlašovací údaje. Budeme potřebovat celkem 5 údajů. (Vzhledem k techničnosti celé věci budeme používat anglické názvy […]

  • Salesforce – vlastní doména a upravené přihlašování

    Přihlašovaní do Salesforce je prvním místem, kde se uživatel se systémem setkává. Možnosti úpravy přihlašovací obrazovky a URL může přispět k lepšímu přijetí Salesforce do organizace. A jelikož je realizace jednoduchá, jistě není nad čím váhat. Mezi možné úpravy v tomto směru můžeme zařadit: upravená URL např. https://moje-firma.my.salesforce.com – jednoduchým způsobem tak můžeme název organizace […]

  • Salesforce – Dvoufázová autentizace

    Velmi efektivním způsobem zabezpečení uživatelského přihlášení je koncept dvoufázové autentizace. Pokud používáte například Gmailový účet, tak jste se s tímto konceptem mohli setkat v praxi (pokud jste si tuto volbu aktivovali) U Gmailového účtu (po aktivaci dvoufázové autentizace) je po vložení uživatelského jména a hesla a jeho ověření uživatel vyzván, aby zadal ověřovací kód, který […]

  • Salesforce – reporty

    Salesforce umožňuje nejen sbírat a zpracovávat data přes různé formuláře, ale lze je i zobrazovat v rozličných podobách. Interpretace dat je nakonec jednou z nejdůležitějších činností, kterou je potřeba naplánovat při implementaci Salesforce. Pokud máte data správně zobrazena, můžete z nich vyčíst mnoho významných informací, klíčových pro další rozhodování.  Reporty Reporty v Salesforce umožňují několik […]

  • Snídaně s Salesforce – 10.3.2017 – Impact Hub Ostrava

    Snídaně s Salesforce CRM Salesforce CRM na téma: “CRM – Najdi, Vyhraj, Změř” – 10.03.2017 Termín konání: pátek 10.03.2017, od 8.30 hod Místo konání: Impact Hub Ostrava, Sokolská tř. 1263/24, Ostrava Cena: zdarma Jazyk: česky Program: 8.30 – 9.00  Registrace a snídaně 9.00 – 9.15  Úvodní slovo 9.15 – 9.45  Jak najít zákazníky v online […]

  • Salesforce a jeho vlastní sociální síť – Chatter

    Salesforce má i svou sociální síť nazvanou Chatter, která důmyslně nabízí různorodé informace ze Salesforce ve formě informačního proudu. Takto vidíme, že daná zakázka se posunula do nového stavu, schůzka s klientem přinesla nové informace, váš kolega se ptá na zkušenosti z implementace nového produktu. Toto všechno je vám servírováno na základě toho, do jakých […]

  • Salesforce – automatické procesy pomoci Process Builderu

    Implementace Salesforce zahrnuje mnoho nastavení. Dostanete-li informaci o zakázce, často z ní vyplývá několik úkolů, které musíte provést. Požádat o ceny obchodní oddělení, poslat email na zákazníka s potvrzením o přijetí informace, upozornit manažera emailem. Některé z těchto činností je nutné udělat vždy a pokaždé jsou v podstatě stejné. Právě pro tyto případy Salesforce nabízí automatizaci […]

  • Salesforce – přístupová práva

    Zajištění svých dat v cloudovém prostředí je jedním z nejpodstatnějších požadavků. Data o klientech, zakázkách, projektech jsou pro každou firmu kritická a proto Salesforce využívá několik úrovní zabezpečení při své implemetaci.  Celá firma Toto je nejvyšší stupeň zabezpečení, kdy na úrovni celé firmy určujete několik podstatných prvků: seznam uživatelů, kteří mají přístup a kteří jsou […]