Blog

  • Salesforce: Změna jazyka v prostředí

    Salesforce je sofistikovaným systémem, který primárně slouží pro kvalitní řízení vztahu se zákazníky a dobrý přehled všech obchodních procesů v rámci daného podniku. Pro nového uživatele bude jistě seznámení se s architekturou a ovládáním platformy náročným úkolem a zabere nejeden večer poctivého studia. Salesforce je ve svém továrním nastavení programován v anglickém jazyce. Pro našince, […]

  • Salesforce: Salesforce je 15. nejobdivovanější společnosti světa.

    Věhlas společnosti Salesforce se blíží těm největším světovým firmám Magazín Fortune vydal nový žebříček nejrenomovanějších společností světa. Salesforce si oproti minulému ročníků polepšil o pět míst a skončil celkově na 15. místě. Salesforce za sebou zanechal mnohé společnosti s celosvětově významným a tradičním jménem, jako jsou Nike, BMW, Walmart, IBM, Exxon Mobil, McDonald´s, Visa Nestle […]

  • Seminář o technologiích IBM Domino Notes 2018 – čtvrtek 19.4.2018

    Přijměte tímto pozvání na náš tradiční seminář o technologiích IBM Domino Notes. Termín konání: čtvrtek 19.04.2018, od 9.00 hod  Místo konání: areál VÚHŽ a.s. 240,  Dobrá u Frýdku-Místku Cena: 500 Kč Program: 9.00 – 9.15 Zahájení semináře a představení firmy (Stanislav Marszalek – TCL DigiTrade) 9.15 – 9.45 Domino 10  a jeho nové komponenty a […]

  • Salesforce: Hromadné mazání záznamů

    Hromadné mazání záznamů v Salesforce Každý z nás se čas od času odhodlá k údržbě systémů, se kterými ve svém osobním nebo pracovním životě pracujeme. Odstranění přebytečných programů v našem Android nebo iOS zařízení, čistá instalace Windows, čistka v souborech nebo odstranění nevalidních údajů v našich exelovských tabulkách. I v prostředí Salesforce, čas od času, […]

  • Salesforce: Mobilní telefony – integrace hovorů se zákazníky

    Mobilní telefony tvoří téměř nedílnou součást firemních benefitů u mnoha profesí. Chceme, aby naši zaměstnanci komunikovali se svými zákazníky, věnovali jim veškerou potřebnou péči a tak vylepšovali firemní vztahy se zákazníkem. Na první pohled pak může tato činnost vypadat jako něco neměřitelného jako činnost, o které toho z pohledu čísel moc nevíme. Nemusí tomu však […]

  • Domino V10 získává konkrétnější obrysy

    V nedávném webcastu IBM informovala o konkrétních změnách, které se mají objevit v připravované verzi Domino V10. Tato verze by měla být, dle aktuálního plánu, k dispozici na konci letošního roku(2018). Na co se tedy můžeme těšit? databázový formát označovaný jako NSF získá zásadní obměnu s navýšením maximální hranice velikosti databáze na 256GB. Toto navýšení […]

  • Salesforce: Picklist – seznam předem definovaných hodnot

    Picklisty jsou v případě CRM Salesforce seznamy s předem definovanými položkami na těchto seznamech. Uživatel může z této nabídky vybírat buď jednu konkrétní položku (standardní picklist) nebo několikero položek (Multi-select Picklist).  Picklisty slouží k jednoduššímu zadávání dat a standardizaci výběrových hodnot. Protože uživatel vybírá z předem navrženého seznamu, nedochází k odlišnostem v názvosloví u stejné […]

  • Domino verze 10 v příštím roce?

    IBM přišla v těchto dnech s informací o pokračování vývoje Domina. Po předchozích zprávách o vydávání aktualizací Domina pouze pomoci tzv. Feature Packu, dle posledního prohlášení, v druhé polovině roku 2018 má vyjít Domino 10. Zároveň bude vytvořená sdílená platforma Domino2025, jejímž cílem bude shromáždění požadavků zákazníků a partnerů na vylepší této platformy v dalších […]

  • Salesforce: Kdy použit Record Type a kdy Page Layout?

    Při implementaci Salesforce je nutné zvolit správné nástroje pro požadované funkcionality a zvláště pro začátečníky není vždy snadné rozlišit, kdy který prvek nasadit. Zejména pak v případě, kdy nabízí velmi podobnou funkcionalitu. Například Record Type a Page Layout. Zkusme se na ně podívat blíže.   Page Layout „Page Layout kontroluje uspořádání tlačítek, polí, ovládacích prvků, Visualforce, […]

  • Salesforce: Integrace s Gmailem

    Salesforce umožňuje i hlubší integraci s Gmailem tak, aby uživatel nemusel přeskakovat z jednoho prostředí do druhého a zároveň neduplikoval data v obou platformách. Dle studie McKinsey & Company, obchodník stráví až 28 % svého času v emailu, proto je velmi důležité, aby byl zatěžován co nejméně činnostmi, které jsou redundantní a spíše administrativního charakteru. Lightning […]

  • Fullcalendar v Salesforce

    Pro neziskovou organizaci zabývající se péči o tělesně postižené, jsme vytvořili aplikaci, která umí plánovat práci lékařských asistentů u klientů doma. Jelikož každý klient má rozdílné požadavky na asistenta, v rozdílných časech, pro efektivní plánování se jevil nejvhodnější kalendářový pohled, který by šel filtrovat dle klientů, asistentů či dalších kritérií. Pro tento požadavek jsme využili […]