Salesforce

Světově nejúspěšnější CRM platforma

Prodej, Marketing, Servis, Reporty, vlastní aplikace, tisíce externích aplikací. 

Salesforce

37 % nárůst obratu, 41% zrychlení tvorby nabídky, 47% zvýšení produktivity

 

  • Prodej

    • Poptávky
    • Nabídky
    • Zakázky
    • Příležitosti
    • Smlouvy
    • Předpovědi

    Demo 

  • Marketing

    • Kontakty
    • Kampaně
    • Prodejní tipy
    • Sociální sítě 
    • Hromadná korespondence

    Demo 

  • Servis

    • Reklamace
    • Znalostní báze
    • Call centrum
    • Návrhy

    Demo 

  • Snídaně s Salesforce CRM – 10.3.2017 
    Impact Hub Ostrava

    9.15 – 9.45  Jak najít zákazníky v online světě
    9.45 – 10.45 Živá ukázka Salesforce – od leadu, přes nabídky, až po měření obchodu
    11.00 – 11.20 Živá ukázka tvorby vlastní aplikace

     Více informací 

  • home

  • Vlastní aplikace
    Jednoduchý vývoj vlastních aplikací

    Pokud potřebujete aplikace specifické vašemu oboru podnikání, můžete si takové vyvinout, poněvadž Salesforce není jen CRM, ale platforma, která umožňuje vývoj i velmi komplexních aplikací.

  • Mobilní verze
    Salesforce1

    Salesforce má i svou mobilní platformu, přes kterou můžete ovládat všechny možné aplikace, včetně svých vlastních aplikacích, které jsou převáděny pro mobil automaticky.

  • Výsledek obrázku pro salesforce1

  • Výsledek obrázku pro appexchange

  • 1000+ aplikací na AppExchange

    Potřebujete-li nějakou aplikaci, nejdříve se podívejte na AppExchange, což je obchod s aplikacemi, které již někdo vytvořil. Dobrá zpráva je, že mnoho z nich je zdarma.

  • Email integrace

    Propojte své aplikace s poštovním klientem, poněvadž velká část komunikace probíhá právě tímto kanálem. Salesforce podporuje pokročilou integraci s těmi nejpoužívanějšími poštami, jako je příkladem Outlook či Gmail.

  • Adding an email to Salesforce from the side panel

 

  • chatter

  • Sociální sítě
    Chatter, Facebook, Twitter, Google +

    Salesforce umožňuje propojení na nejznámější sociální sítě, ale i sám používá sociální komunikaci pro sdílení informací o zakázkách, příležitostech, zákaznících, marketingových akcích.

Více informací